Dagen och gårdagen

Hej gosar! Underbart med helg, så himla behövligt (vilket det alltid är..)
Igår så skulle jag och Linnéa på tränarträff på Atlantis men hon var fortfarande sjuk då var hon tvungen att ställa in :( Jag gick iaf ensam med hjärtat i halsgropen kan jag tala om haha! Kom till Atlantis 1h och 15 min tidigare än vad jag egentligen behövde (suck..) men jag stod 40 minuter på crossen så fördrivde tiden hyffasat ändå. När det väl började så satt vi först och snackade lite. Vi var fem stycken och jag var den första som skulle visa en låt och koreografi från ett Bodyattackpass eftersom att det är jag vill instruera i! Det gick toppen bra och det var ett härligt tjejgäng!  Jag kommer få svar inom två veckor om jag har möjlighet att kunna bli instruktör eller inte så nu håller jag tummarna! 
Idag har jag varit i skolan och slutade vid 14. I eftermiddag har jag och mamma städat lägenheten och handat samt ätit tacos. Nu sitter vi framför Let's Dance och myser. Idag ska jag lägga mig tidigt för imorgon blir det en fullspäckad dag av träning på campus då det är superrelease!! 



I brist på bilder...

/E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback