Helgen

Har haft en kanon helg! Hela lördagen spenderades som sagt på campus. Nya fräscha releaser satt verkligen inte fel! På kvällen kom Thila hem till mig för en sleepover. Vi snackade, kollade på Fifty Shades of Grey och jag tyckte inte den var speciellt bra om jag ska vara ärlig... Vi gick o la oss vid 00 men det blev inte så mycket sömn utan en hel del flum istället, underbart<3 På morgonen gjorde jag frukost till mig och Thilda och sen la va oss i sängen och spenderade ett par timmar framför ännu en film. Senare kom mamma hem och vi åt lunch och sen tränade jag på eftermiddagen! 

Nu kom jag precis hem från skolan och ska strax äta lite och ge mig av mot gymmet. Ikväll blir det attack med Kajsa  och även MRL. Hoppas ni mår bra, för det gör jag! 




/E







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback