Länge sen

Hej igen bloggen, nu var det minsann ett tag sen. Kände mest för att kika in och skriva av mig lite, vilket verkligen behövs ibland. Ibland kan det kännas som att man sitter där, högst upp på cirkeln. Man sitter och dinglar med benen över kanten från lycklig till "livet är ett helvete och jag hade mer än gärna velat somna och inte vakna upp på ett tag". Det är så läskigt att saker verkligen kan slå om så snabbt. Detta har fått mig att inse att man måste ta vara på, men framför allt ta hand om, sina relationer. Något man måste unna sig är vänner som bidrar med positiv energi. För det är man värd. En person i din omgivning som endast bidrar med negativ energi är med handen på hjärtat en relation som omedelbart borde sluta existera. För varför ska jag, du eller vem som helst lägga energi på något som bara tar men aldrig ger? 
Du måste behandla andra och dig själv med respekt och omtanke. Du måste visa kärlek till dina nära och till dig själv. Ta vara på att har möjligheten att vara du. För du är fett grym och awsome. Låt det inte bara skina på insidan, släpp ut det och låt människor ta del av din energi och glädje, för det är det bästa du kan ge. 
"Alla är värda allt, inklusive dig."


/E









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback