"Stuck in her day dream"

Allt väl? Jag är precis hemkommen från stallet. Älskar det stället, personerna, hästarna och miljön. Mår så jäkla gott av att rida och att fortfarande ha den möjligheten trots att jag inte har egen häst längre. Guld värt. 
Morgondagen kommer nog också bli bra. Ska till tandläkaren vid nio och efter det direkt till skolans gym och träna på bodyattack-koreografin och om jag hinner så blir det nog lite teknikträning i knäböj. Skoldagen blir hyffasat chill då vi hade NP idag. Eftermiddagen kommer sedan spenderas med mina gosar Jennie och Ebba. Afternoontea på Condeco väntar och det ska bli såå mysigt. Direkt efter det så möter jag förhoppningvis Linnéa på gymmet om hon är frisk, bodyattack och zumba (??!!) blir det haha. Hoppas ni har haft en bra dag samt får en fin dag imorgon också! Puss och godnatt!

Linnéa och jag efter att göörsvettigt attackpass med energin på topp då celsius kom och bjöd på lite gotti. ;)

/E








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback